Frequent Asked Question – Preguntes Freqüents
1. ¿Què és BANDARRA?
Bandarra és un marca de productes de moda juvenil propietat de LINEROS, SL. Els productes Bandarra estan disponibles al públic a través del portal web www.bandarra.es i de comercials i distribuïdors que ofereixen les últimes novetats en esdeveniments esportius a nivell nacional. Els productes que podràs trobar tant a través del portal com dels nostres comercials i distribuïdors són productes únics i de gran qualitat, a uns preus molt competitius.
Bandarra segueix una política de desenvolupament continu, pausat però ferm. Volem oferir als nostres clients, els quals dipositen la seva confiança en nosaltres, productes que s'adaptin a les seves necessitats, duradors i de gran qualitat. A més, actualitzem els productes per temporada, adaptant-nos a les últimes tendències del mercat. Per això et recomanem estar atent a les novetats que anirem presentant a través del web, les xarxes socials i el servei gratuït de Newsletter, en què publicarem nous productes, promocions, així com esdeveniments esportius i d'altres àmbits.
Esperem que es trobin còmodes al nostre portal i gaudeixin de les seves compres.
2. Com puc realitzar una compra?
Accedeix als productes
Per poder accedir i veure les característiques dels nostres productes, fes clic a Productes a la barra del menu I t'apareixeran diferents categories, selecciona aquella categoria que desitgis visitar: moda, llar, complements, i els productes dins de cada categoria, es visualitzaran.
Afegeix els productes al carret de compra
Un cop triat el producte que desitgis comprar, selecciona la talla i afegeix el producte a la cistella de compra a través del botó "Afegir a la cistella". Pots seguir el Shopping i afegir més productes al teu carro de compra, o bé tramitar la comanda.
Comprar
Si la teva elecció ha estat tramitar la comanda, un cop hagis triat els teus productes, podràs veure el resum de la teva comanda en "El meu compte", sense incloure les despeses d'enviament. Però recorda! Si la teva elecció ha estat comprar més d'una peça, estalviareu en despeses d'enviament! Per completar la teva compra i veure el preu final, fes clic a tramitar la comanda i pagar.
Introdueix les dades de compra requerides i... voilà! Ara només et queda esperar!
La teva comanda
Rebràs un mail de confirmació amb les dades de la comanda. Aquest mail és un justificant de pagament, i et servirà per identificar la teva comanda a través del número de comanda. A més, també hi trobaràs el preu, la talla, les unitats, i tots els detalls de la teva compra. A més, si perds el mail o no l'has rebut... no et preocupis! Podràs trobar la mateixa informació i imprimir des de la secció Les Meves Comandes a El Meu Compte.
3. On puc rebre la meva comanda
Sempre i quan la direcció de lliurament del producte es trobi dins de la Comunitat Econòmica Europea tindràs la possibilitat de realitzar una comanda en la nostra pàgina web*.
Recorda que els preus finals, despeses de lliurament exclosos, són els mateixos per a tothom, malgrat els diferents tipus impositius.
*Alguns països queden exclosos del servei
4. Despeses de lliurament
Les despeses de lliurament poden variar en funció del pes, el volum i l'àrea geogràfica on rebis la comanda. Les tarifes depenen de la zona geogràfica, és a dir, si es tracta de territori nacional o internacional, i pel que fa al pes total de la comanda.
Les tarifes es calcularan automàticament quan introdueixis tots els productes que vols comprar i l’àrea geogràfica on ho vols enviar. Intentarem aconseguir el millor preu de lliurament, i oferir-te el millor servei disponible.
Podràs visualitzar l'import de les despeses de lliurament en el resum de la comanda abans de confirmar-ho i d'iniciar el procés de pagament.
5. Mètodes de pagament
Si la teva pregunta és, com puc fer el pagament? T'oferim diverses opcions! En aquest moment l’únic mètode disponible és el pagament amb targeta bancària (Visa, Visa Electron, Mastercard, etc.), ja sigui de crèdit o dèbit.
Les comissions i despeses derivades d'aquesta transacció van a càrrec del comprador.
6. Rebré el mateix producte que vegi a la fotografia?
Si. Les fotografies que podeu visualitzar a la nostra pàgina web són fotografies realitzades pels nostres especialistes a l’estudi fotogràfic, i són productes originals que vesteixen els nostres models.
7. Quan rebré la meva comanda?
La nostra intenció és que rebis la comanda tan ràpid com sigui possible. De totes maneres, gestionar i tramitar el lliurament porta el seu temps. Depenent del volum de treball, la gestió del lliurament pot durar fins a tres (3) dies laborables, després d'haver rebut la confirmació de la comanda per email. A partir d'aquest moment, el termini de lliurament de la comanda, depenent del servei contractat i l'àrea geogràfica on es va a enviar el producte, és diferent. Estigues atent els quinze (15) dies laborables següents a la compra del producte.
Si no has rebut la comanda en un termini de temps similar al que li indiquem, si us plau contacti amb nosaltres a través del formulari de contacte.
8. Com puc saber si el producte és de la meva talla
Quan estiguis visualitzant un dels nostres productes, juntament amb la descripció de cada producte, les composicions i cures, i la selecció de talles, podràs trobar una guia de talles amb les mesures de cadascun dels nostres productes. En cas que tinguis qualsevol dubte amb les talles, no dubtis en contactar a través del formulari de contacte.
9. Quins són els materials utilitzats per a la fabricació dels nostres productes?
Quan estiguis visualitzant un dels nostres productes, juntament amb la descripció de cada producte, la selecció de talles i la guia de talles, podràs trobar un apartat per a les composicions i cures. En aquest apartat detallem la informació sobre els materials utilitzats per a la producció d'aquest producte, així com cures especials en el rentat, planxat, assecat, etc.
10. Vols afegir o modificar la teva comanda?
Afegir o modificar la comanda sempre és possible llevat que ja s'hagi gestionat i / o tramitat el lliurament. Contacta amb nosaltres a través del formulari de contacte i fes-nos saber què és el que vols canviar. En un termini de tres (3) dies laborables l'informarem si és possible afegir o modificar la seva comanda.
A més, en cas que sigui possible afegir o modificar la comanda, li farem saber els costos associats al tràmit, així com les despeses de lliurament i gestió, si aquests es veiessin incrementades. Aquestes despeses van a càrrec del comprador.
11. He realitzat una compra i no he rebut el mail de confirmació, què faig?
En cas que no hagis rebut el mail de confirmació a les dotze (12) hores posteriors a la realització de la compra, comprova si la comanda està disponible a El Meu Compte: La Meva Comanda.
En cas que estigui disponible, no et preocupis, sempre pots veure la referència de la comanda i imprimir-la des del tauler La Meva Comanda. De totes maneres, si us plau indiqui la incidència a través del formulari de contacte perquè els nostres tècnics puguin arreglar aquest problema.
En cas que la comanda no estigui registrada a El Meu Compte: La Meva Comanda, si us plau verifiqui que ha realitzat correctament el pagament. En cas que no s’hagi efectuat cap cobrament, vostè pot fer la comanda de nou. En cas que s'hagi realitzat un cobrament, si us plau contacti amb nosaltres a través del formulari de contacte explicant els detalls de la seva consulta així com l'import, data i hora de compra, mètode de pagament i el producte que ha comprat. Un cop enviat el formulari de contacte, atendrem la seva consulta i respondrem en un termini de tres (3) dies laborables.
12. He fet una compra i no apareix a la secció Les Meves Comandes
En cas que hagi realitzat una compra i al cap de dotze (12) hores encara no vegi la seva comanda en la secció Les Meves Comandes, primer de tot consulti el seu compte bancari i comproveu que el pagament ha estat realitzat correctament. En cas que el pagament hagués estat realitzat correctament, i hi hagués un cobrament en el seu compte, contacti amb nosaltres a través del formulari de contacte explicant els detalls de la seva consulta així com l'import, data i hora de compra, mètode de pagament i el producte que ha comprat. Un cop enviat el formulari de contacte, atendrem la seva consulta i respondrem en un termini de tres (3) dies laborables.
13. En quin estat es troba la meva comanda?
T’enviarem un mail per comunicar-te el codi de seguiment de la comanda i que puguis consultar l’estat de la teva comanda a través de la pàgina web de l’empresa de transports. En cas que no hagis rebut cap mail, contacta amb nosaltres a través del formulari de contacte indicant-nos el número de comanda, producte, mail i telèfon.
També pots comprovar la teva justificant de compra i imprimir-lo.
14. Què he de fer si encara no he rebut la comanda, i el termini de lliurament ja ha passat?
La gestió de les comandes i el seu lliurament requereixen cert temps. En cas que hagi passat el període de lliurament, consulteu l'estat de la seva comanda en la secció Les Meves Comandes o bé contacti amb nosaltres a través del formulari de contacte i especifiqui el seu incidència. Atendrem la seva consulta el més aviat possible i respondrem en un termini de tres (3) dies laborables.
15. Com puc fer una devolució?
El servei de devolució del client és un dret que pot exercir sempre que es trobi en el termini estipulat en les Condicions d'Ús, i es compleixin els requisits per a procedir a la devolució. En cas que no es compleixi algun d'aquests requisits, la devolució del producte no seria possible. Consulteu les condicions d'ús que trobarà a peu de pàgina.
En cas que vulgui fer una devolució de la comanda, contacti amb nosaltres a través del formulari de contacte que trobarà a la part superior de la pàgina web, indiqueu de quin producte es tracta i el número de comanda, expliqui'ns el motiu de la devolució, en cas que el motiu sigui defectuós, expliqui'ns de què es tracta, i al poc temps li indicarem com procedir.
Recordi llegir atentament els requisits necessàries que trobareu a les Condicions d'Ús per a realitzar una devolució. En cas que no es compleixin aquests requisits, vostè hauria incórrer en els costos d'enviament i devolució.
16. El producte és defectuós o es troba en mal estat, què faig?
En cas que el producte no compleixi les especificacions que vostè pot trobar en la descripció al costat del producte, vostè ha de sol•licitar una devolució del producte a través del formulari de contacte que trobarà a la pàgina web, i haurà de facilitar totes les dades de la comanda com per exemple el número de comanda, import total amb el cost de el lliurament inclòs, unitats del producte, talla, així com especificar quins són els problemes que ha detectat en l'article adquirit.
Un cop feta la devolució, comprovarem que el producte es troba en mal estat o bé és defectuós. En aquest cas, li reemborsaríem l'import total del producte, despeses de transport incloses. En cas que el producte es trobés en bon estat, li reemborsaríem l'import total del producte, menys les despeses de lliurament, i descomptaríem l'import de la devolució, així com tots aquells costos derivats de la gestió de l'esmentat tràmit.
17. No he rebut la meva comanda correctament, què faig?
Si en obrir el teu producte veus que el que has rebut no correspon amb el que vas demanar, i en el seu lloc has rebut altres que ho has comprat, o bé manca algun dels productes, contacti amb nosaltres a través del formulari de contacte i expliqui'ns quina és la seva incidència perquè puguem a realitzar una devolució o canvi de la comanda.
Un cop feta la devolució, comprovarem que la comanda no correspon amb el que vas demanar, i en el seu lloc has rebut altres que ho has comprat, o bé manca algun dels productes. En aquest cas, li reemborsaríem l'import total del producte, despeses de transport incloses. En cas que la comanda fos correcte, li reemborsaríem l'import total de la comanda, menys les despeses de lliurament, i descomptaríem l'import de la devolució, així com tots aquells costos derivats de la gestió de l'esmentat tràmit.
18. Vaig fer una devolució, i encara no he rebut l'import al meu compte, què faig?
Si ha verificat correctament el seu compte bancari i encara no ha rebut el reemborsament dels seus diners, contacti amb nosaltres a través del formulari de contacte.
Tingueu en compte que la devolució de la comanda al nostre magatzem no és instantània, ni el procés d'avaluació de la comanda després tornar-lo. És per això que potser el procés es demori. Intentarem que la devolució es realitzi en un termini màxim de trenta (30) dies des de la recepció del producte en el magatzem.
19. Tinc problemes per realitzar el pagament de la meva comanda, què faig?
Perquè la teva compra es realitzi amb èxit, assegura't que les dades de la targeta bancària són correctes: Nombre de targeta o número de compte, codi de seguretat, data de caducitat i nom del titular (exactament com figura a la targeta).
Si encara tens problemes, si us plau contacta amb el teu banc.
20. Puc comprar diferents articles al mateix temps?
I tant! A més a més estalviaràs en despeses de lliurament! En cas que vulguis comprar més d'un producte alhora, en afegir un producte a la cistella, simplement segueix comprant i afegeix tants com vulguis.
21. Es possible rebre informació periòdica al meu correu electrònic amb les últimes noticies sobre la marca?
Si, simplement accedint a l'apartat Newsletter i introduint les seves dades de contacte podrà gaudir del servei gratuït d'informació periòdica sobre els nostres productes, esdeveniments i patrocinis.
22. Puc donar-me de baixa del servei Newsletter? Com?
Si. Si vostè no desitja rebre informació periòdica al seu correu electrònic sobre els nostres productes, esdeveniments i patrocinis, pot donar-se de baixa del servei a través del mateix Newsletter, on hi trobaràs un enllaç per gestionar la baixa, o be contactant amb nosaltres i sol•licitant la baixa del servei a través del formulari de contacte.
Recorda que sempre et pots tornar a donar d’alta del servei d’informació gratuïtament a través de la nostra pàgina web, on hi trobaràs un apartat per registrar el teu correu electrònic!
23. Com puc recuperar la meva contrasenya oblidada?
Si heu oblidat la contrasenya, pot recuperar-la en l'apartat Entra a Registra’t, omplint les dades sol•licitades. Rebrà un correu electrònic amb les dades per restablir la contrasenya.
24. Encara no he trobat resposta a la meva pregunta...
Si encara no has trobat la teva resposta... No et preocupis! Contacta amb nosaltres a través del formulari de contacte i explica'ns quins són els teus dubtes. Respondrem a la sol•licitud en el menor temps possible.